LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

4 Mart 2010 Perşembe

hayata dair

Endişelerin çoğu gelecekle ilgilidir....Bir çoğu asla gerçekleşmeyecek olayların etrafında dönüp durur... yaşadığımız zamana konsantre olun....'Gelecek',kendi başinın çaresine bakacaktır....Kusursuz ve mükemmel olmayı başkalarına bırakın.Ne olduğunuzu kım olduğunuzu düşünün ve bulunduğunuz halden mutlu olun sonuç olarak daha rahat olacaksınız....Çocuklardan huzur dersi alın.... onların her anlarını nasıl sadece ve sadece o anın zevki için yaşadıklarını seyredin .... kendinizinde böyle olacağını düşünün.... Gergin durumlarla başa çıkmanın iki yolu vardır ya onları degiştirirsınız ya da onlara bakış açınızı değiştirirsiniz.... Bakış acınızı değiştirmek daha zordur fakat kişiyi aydınlatır....(...paul wilson)

2 yorum:

Bulbulunyeri dedi ki...

Merhaba,
blogunuzu gezdim. Her karede sevgi var. Yazılarınızı büyük bir zevkle okudum. Hayatta ya dünü ya da yarını düşünerek yaşıyoruz. Bugünü hep kaçırıyoruz. Oysa ki dün geçti, yarının geleceği belli değil. Bugünüde yaşamadan geçirmemek için çabamızı buna yönetmemiz gerekmekte. Ama galiba zor olan bu. Bunu başardığımızda hayata gelmemizin gerçek amacını bulacağımızdan eminim.
Sevgiyle büyüyen kızınız ve sizi bundan sonra takip edeceğim.
Sık sık görüşmek dileğiyle,
Sevgiyle kalın.

evcilik dedi ki...

Merhaba,
bende azönce gördüm sizi,iyiki de görmüşüm çünkü ruhhalimi düzeltebileceğim bloglardan biri olduğunuzu düşünüyorum,özellikle çocuklar konusunda.
Çünkü beim ikinci çocuğumda da ciddi sağlık sorunları yaşadım ve hala kendimi toparlamış değilim..
sizi hemen takip listeme alıyorum ve heran kapınızı çalacağım..
sevgiyle ve huzurla kalın,
İyi geceler.

Template by:
Free Blog Templates