LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

7 Haziran 2010 Pazartesi

Aguarium Boston.....

your next adventure awaits.......


Evra ya söz vermiştık amerıkaya gittigimizde senı akvaryuma götürücez diye ve sözümüzü tuttuk....Evra inanılmaz mutlu oldu balıkları görünce pek keyifliydi cimcimem.......
























dünyanın en büyük akvaryumundan kareler...


























































































kollarını sıyırarak deniz yıldızı aramaya koyuldu bizim kız ....
















iki tane kaptıda ablasından turuncu babasına mor da benim için....








































































ve günün sonunda Balıklar mutlu Evra mutlu biz mutlu.........:))



















6 yorum:

Hilal dedi ki...

çok güzel gün geçirmiş Evra, çok sevindim. özellikle de deniz yıldızlarını aradığı kareye bayıldım. sevgiler

İnci Yemek dedi ki...

Evranın sayesinde biz de gezmiş olduk:))nasıl mutlu olmaz ki insan ne kadar güzel yerlermiş:)önemli olan evranın mutluluğu tabii.
çok öpüyorum evra'yı.yeni haberlerinizi bekliyorum.

iç ses... dedi ki...

ne güzel eğlenmiş evracık.gerçektende cimcime maşallah.süsü püsü yakıyo küçük hanımın :)

Adsız dedi ki...

ALLAH MUTLULUĞUNUZU DAİM ETSİN.BU GÜZEL KIZIN YÜZÜNDEN GÜLÜCÜKLER HİÇ EKSİK OLMASIN:))

ANNEMİNELİ dedi ki...

Canım uğrayıp yorumlar bırakıyorsun; Gönül dolusu teşekkürlerrr,Evra'yıda öpüyorum.Sevgi ile kalın.......

annelili dedi ki...

Ne güzel hem eğitici, hem de eğlenceli bir gezi olmuş...

Template by:
Free Blog Templates