LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

27 Ağustos 2010 Cuma

YIL SONU GÖSTERİSİNDEN.....






Aşktan yana şansım yok ağlıyorom derdim çok




aşkımı kaybetmişim




sordum sordum bulan yok




Dün gece çok aradım aradım bulamadım




kör olası çöpçüler aşkımı süpürmüşler.




sokaklarda ne ararsın




beni kimden sorarsın




ben düştüm aşk ateşine




sende düşme yanarsın......
































yetenekli kızım benim :)nefes almadan seyrettım sarı civcivimi.
sahne tozu yutunca kızıma alışkanlık yaptı her gördüğü sahneye çıkmak istiyor... tuzla sahilinde her akşam ramazan etkinliği oluyor ve bizim kızı tutana aşk olsun kendini sahnelere atıyooo kızım eğitim şart diyorum cevap hazır onda ozaman ben üniversiteye gidicem... ilk okul okumadan üniversite ilginç bizim kızın gözü yükseklerde şimdilik:)
herkese keyifli bir hafta sonu dilerim bizim için öyle olcak. yemek yapalımı herkes bilir iftara canım arkadaşımdayız... selam ve dua ile....



2 yorum:

uğurböceği dedi ki...

maşallah pek tatlı çıkmışlar.

anne kaleminden dedi ki...

çok tatlılar ama şu miniklerin gösterisinde hep salya sümük oluyorum :)) çok duygulandırıyor bu sahneler beni nedense.. hep verilen emeği, çalıştıkları zamanları ve minik kalplerdeki heyecanı düşünüyorum ondan sanırım :))) çok tatlı annesi maşallah kızımıza :)

Template by:
Free Blog Templates