LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

3 Eylül 2010 Cuma

Ah mine l aşk....

kuzuların doğması nasıl beklenirse o ülkede
Güllerin açması da öyle beklenir gün doğmadan önce
Bahar yağmurları böyle güllere gebe
İner gökyüzünden bahçelere....
Size bir mutluluk haberi gibi
Gül gelecek
Kıyamet demek gülün geri gelişi demek.....


Buydan hoş rengden pakizedir nazük tenin
Beslemiş koynunda güya kim gül i ra na seni......

Gül ile bülbülü sordum o gonca güldü dedi
Benim gibi sana yok senin gibi hezar bana......

Yoluna cana revan etsem gerek canım dedim
Yüzüme bin hışm ile bakdı dedi canın mı var.....



Kadem kadem gece teşrifi Naili o mehin
Cihan cihan elem i intizare değmez mi?




canı kim cananı için severse cananın sever
Canı için kim ki cananın sever canın sever....


(İSKENDER PALA AH MİNE L AŞK) okumayanlara şiddetle tavsiye edilir . güzel bir hafta sonu diliyorum .selam ve dua ile.....

4 yorum:

uğurböceği dedi ki...

çok güzelmiş.paylaşım için teşekkürler

iç ses... dedi ki...

şiir resimlerle çok uyumlu olmuş sevgi dolu duygu dolu çok beğendim.gerçi anlamadığım kelimeler var bu da bendeki bir eksiklik ne yapalım :) fıstık ervanın gülen sevgi dolu yüzü bilmesemde anlamama yardımcı oldu aslında :)içim açıldı mutluluk dolu pozlarıyla maşallah Allah yüzünü hiç soldurmasın inşallah..Amin.

yurdagül dedi ki...

harikaydı canım bizlerle paylaştığın için sağol.evramıda çokk öpüyorum güzel pozlarından dolayı RABbim dualarını kabul etsin güzel kardeşim dularda buluşmka dileğiyle.. sevgiyle kal.

A. dedi ki...

:) Seni miniş hanım seni :)) Ne şirin pozların var .Burda olsan seni gıdıklardım :D

Template by:
Free Blog Templates