LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

13 Aralık 2010 Pazartesi

EN SEVDİĞİM MEVSİMDİR SARI SONBAHAR:))

kara kış da sonbahar resimleri sunmak istemezdim ama sonbaharın tüm renklerini göstermek istedim...


dediğim gibi en sevdiğim mevsimdir sarı sonbahar bu konuda Candan Erçetine yürekten katılıyorum:)






Bunlarda şarkılara türkülere konu olan yeşil başlı gövel ördekler....
ben yeşil başlısını ilk defa gördüm ...








Evra için ayrı bir zevktı onları seyretmek...eşim sayesinde yeşil başlı gövel ördekleri en ince ayrıntısına kadar öğrenmiş olduk.. hangi şiirde kacıncı mısrasında hangi türkünün nakaratında geciyo öğrendik evrayla.... edebiyat öğr olmanın faydaları :) bizimde önümüz acık artık
:)












































































































bol fotoğraflı bir post oldu. fotoğraflar yine amerikadan ...herkese güzel ve mutlu bir hafta dilerim.... selam ve dua ile....














4 yorum:

Dilekce.. dedi ki...

Ne hoş bir yermiş, ben de sonbaharı ve sonbahar resimlerini bir ayrı seviyorum.. Hep mutlu kalın..

iç ses dedi ki...

ne güzel mutluluk saçıyo resimleriniz :) Allah bozmasın.amin..

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
geçirilen güzel bir günün fotoğraflarını izlemek bile zevkli. Yüzlerdeki gülümseme, sarının her tonu ayrı güzel. Paylaşım için teşekkürler.
Sevgiyle kal.

Latife dedi ki...

Ne kadar güzel sevgili dolu fotograflar! Allah mutluluk size versin! Sizin kızı bir melek! Yeryüzüne inmiş bir melek bize daha iyi ve kibar yapmak için. Yüz sefer öpiyorum onu!

Template by:
Free Blog Templates