LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

25 Nisan 2010 Pazar

Evra ya özel....

Evra ya hitaben babasından nazlı kızına;

Yaşamın en masum diyarlarının birinde . annesinin .... bir tanesi , babasının .... güzeli su damlası ,lotus dalı sevgili gönüllerin emeli çöl çiçeği hayatın parlak seheri..... kaç gönle tuğ diken genç ece..... düşmemiş kale ele geçmeyen ülke fethedilemeyen şehir. adı hintten yemene uzanan efsane sevmedik hiç kimseyi böyle bu kadar yada sevemedik....



Bize sunulan en güzel hediye (evranın en sevdiği resimle bitirmek istedim )sevgiler.....

7 yorum:

BAL TATLISI dedi ki...

ALLAHIN bizlere bahşettiği en büyük lutuflardan birisi anne baba olmak.
dünyanın en büyük hazinesidir sevgi dolu anne babaya sahip bir evlat olmak.
dünyanın en zengin insanlaraı arasınızdasınız yani.

ALLAH bu manevi servetinizin sevgi,huzur ve mutluluğunuzu her geçen gün arttırarak daim etsin.

Evra Muhammetle beraber öptük seni kocaman kocaman:))

susamcorekotuFeriha dedi ki...

çok duygulandım herşey gönlünüzce olsun evraya kucak dolusu sevgiler :)))))

Kırmızı Papatya dedi ki...

kucucuk bir melek,hayat dolu gozleri isil isil bakan tatli mi tatli bir prenses evra..
Allahin size verdigi bu guzel armagani benim yerime de opun..
sevgiler,
selam ve dua ile..

Nezihe Ak İnci dedi ki...

Ne guzel duygular ve ne guzel sozler bunlar... Allah kizinizi size sizide kiziniza bagislasin. Sevgiler.

Cahide dedi ki...

Evra özel bir çocuk gerçekten.Gözlerindeki manidar bakışları duygu yüklü ifaadeleri buradan bile anlamak zor değil.Rabbim sağlık sıhhat versin,siz anne ve babasınında her daim yardımcısı olsun...

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

canım allah ayırmasın bızlerı bırıcık yavrularımızdan.Rabbım herseylerıne ragmen eksıklıklerını aratmasın ınsallah.Bloguna tesadufen rastladım daha tam ınceleyemedım ama Evra'nın ismi ne kadar ağır ve ne kadar manalı maşallah !
Psikolojık danısmanım da ben, Evranın saglık sorunu mu var?
Yanlıs anlama sakın, dostane soruyorum.Yardımcı olabılırsem ne ala?

Şenay- Doğam dedi ki...

En güzel hediye...minik prensesin gözlerin de ki ışık...sana ve eşine...

En güzel hediye...bizim koşulsuz sevgilerimiz minik meleklerimize...

Öpüyoruz..

Template by:
Free Blog Templates