LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

10 Nisan 2010 Cumartesi

sarı laleler....

Dün okuldan eve dönerken rengarenk laleri çekicem diye tutturunca Bizim kız lale avına çıktı. Münibüs hareket halinde ve ortaya çıkan kareler .....


met karede azcık yakaladı hazırsındır AMA sonuç yine hüsran ....




yine olmadı Evra .... cok çalışman lazım





tebessüm vardı oldu met sefer ... BİR şarkıyla kutlamak lazım bunu dolaşmam Click kızım:))






uykulu gözlerle döndüm rüyamdan


sana Sarı laleler Aldım çiçek pazarından



sen olmasan buralara gelemezdim ben sevemezdim met şehri anlamazdım dilinden.Nasıl BİR sevdaysa met Karşı koyamam dayanamam kıskanırım seni paylaşamam Evra ...Satırlar UÇAR Gider aklımdan. sana Sarı laleler Aldım çiçek pazarıdan ....

5 yorum:

Yemekbahane dedi ki...

Sarı laleye bayılırım

aysema dedi ki...

Sonunda yakalanmış ya, ne güzel...

Hilal dedi ki...

neyse ki sonunda yakalamış Evra:)
sabah sabah bu güzel post için teşekkürler:)

Hande dedi ki...

azmetmiş en sonunda çekmiş ne güzel :)

Krema Tadında dedi ki...

çok severim laleleri :)

Template by:
Free Blog Templates